...::پی ام ها ی زیبا::...
نوشته شده توسط : سونیا

 

یك شبى مجنون نمازش را شكست

بی وضودركوچه ى ليلانشست!

گفت يارب ازچه خوارم كرده اى

برصليب عشق دارم كرده اى

مرد اين بازيچه ديگرنيستم..

اين توو ليلاى تو.من نيستم!

گفت اى ديوانه،ليلايت منم

در رگت پنهان وپيدايت منم

سالها با جورليلاساختى

من كنارت بودم ونشناختي 

 

 .:.:.:.:...LAGOST.MAHTARIN.COM...:.:.:.:.

 

بیچاره دخترا اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه!

اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره!

اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه!

اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه!

اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه!

اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست!

ا گه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه!

اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود!

اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار!

اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده!

اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه!

اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره!

اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش میجنبه!!

   

    .:.:.:.:...LAGOST.MAHTARIN.COM...:.:.:.:.

 

  

تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر

 

 

  .:.:.:.:...LAGOST.MAHTARIN.COM...:.:.:.:.

   

 

هيچ کس ويرانيم را حس نکرد...

 

وسعت تنهائيم را حس نکرد...

 

در ميان خنده هاي تلخ من...

 

گريه پنهانيم را حس نکرد...

 

در هجوم لحظه هاي بي کسي...

 

درد بي کس ماندنم را حس نکرد...

 

آن که با آغاز من مانوس بود...

 

لحظه پايانيم را حس نکرد... 



  .:.:.:.:...LAGOST.MAHTARIN.COM...:.:.:.:.

 

 

 

قانون پایستگی واحد : واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند 

 



:: موضوعات مرتبط: پی ام , ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 22 / 11 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohadese در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
salam azizam weblaget kheyli kheyli khoshkele man az tarfadaran weblage shoma hastam

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
خیلی قشنگه
میدونی!شجاعت یعنی این! رو با قرمز نوشته بود
اگه با قرمز بنویسی به منظوره شریعتی هم نزدیکتر میشی
وبت حرف نداره
به منم سر بزن و نظر بذار لطفا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: